Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Wacht tot ik het bordeel beoordeel
- als de nood het hoogst is is de wc vlakbij
- U heeft WÁT van mij gevonden? Een vuil slipje!?
- gnorgl
- Really enjoyed this post.Really thank you! Keep writing. makaberzux
- ge zij stoem as ge ALTIJ "LOL" in auwe status op Facebook zet, want ge wee waarschenlek nie eens wa da betiejekent. Het betiejekent dus NIE gewooen "lol", zoas in "lol hemme&q
- Ik ben nog nooit gaan zwemmen!
- Rond minuut veertig heeft PSG-middenvelder Vitinha de cruciale 0-1 aan de voet, maar De Ligt in de weg
- "Kan je je laadbak aan de andere kant ook even open doen" is GEEN MEERKEUZEVRAAG GODVERDOEME STOEM TRUT!!!
- Met mobiel internet is alles mogelijk: ik zit te schijten
- KabouterBob: Luc De Vos = hoogleraar kon milit school
- Whadzieeeeeee!!! (te zeggen als iemand uitbundig niest)
- Sometimes the shit breaks you
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
