Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Hoі! Ιk heb gemerkt dаt veel ϳоngеnѕ dе voоrkeur gеven аan gеwonе mk
- shamm01: one thing i will say..both your teams are full of fking glory hunting armchair fans
- tweede helft, minuut 72. De Sart blifjt liggen na een duel met Thorstvedt en daarbij tast hij naar de enkel. Aan die eikel had hij hiernet ook al last
- dwaas in eigen buik
- Is vandaag wafdag? Heh? Is vandaag wafdag :)
- Do geese see god?
- onder het atoomium lag er meconium op het podium
- Scheten laten in een lift: alle tips
- Heej Marlies jouw voeten zijn altijd vies! Heej ja heej ja hooow!
- Deze onderbroek héb ik al eens aangehad!
- Er is maar één conclusie: het klasseerschil is te groot.
- En ZEVENHONDERD euro neertellen voor een SMARTphone, dat is toch niet SMART???
- nu aan het werk, anders is er morgen nog een dag
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
