Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Ga je ook zingen op die plaat, Ko? Van Kongfoe faiting? Aidingdoekongfoe fai, aidingdokongfoefai...
- Zoude het Menen??
- Teppi Visch, poetsvrouw, gaat zodanig op in het lezen van romans dat ze het hoofdpersonage "wordt", zeg maar, totdat ze een volgend boek leest.
- wees niet blind, bescherm je kind! Laat het zonder mondmasker uit huis, dan zit het volgende week strontziek thuis!
- En dat los je dan maar op door zomaar wat mensen voor de zot te houden of hoe moet ik het zien!?
- Het gefluit op de tribunes van het Olympisch Stadion klinken steeds luider, zeker wanneer Nielsen gaat liggen zonder een Beerschit-speler in de buurt
- Det är nog hjärnan som spelar mig ett spratt.
- Kon een mens maar eens een gezond lichaam kopen en zonder pijn en die stomme moeheid , terug het leven weer kunnen invliegen zou zalig zijn !!!!!
- Wie zegt, dat je geluk niet kunt aanraken...heeft nooit een poot van een hond gehad.
- ik ga even niks meer zegen op Sociale media. dan wet juli dat .
- Wat staat die dwaas daar in zijn handen te klappen?
- Het kan daarentegen géén kwaad om dingen eens van diverse kanten te bekijken
- Ist das die 28? Is dit een nul?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
