Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- The Music Was New Black Polished Chrome And Came Over The Summer Like Liquid Night ~ Jim Morrison
- Ons Lizette is goed in bed.
- de piloot zit aan de grond
- Ik kon wel door de grond zeiken van schaamte!
- Santa is in my ass
- Nous espérons que vous apprécierez recevoir ce message. Toutefois, si vous ne souhaitez pas recevoir de futurs e-mails. Veuillez vous désabonner ici.
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- felicity's facilities
- de calculator telt er niet meer op
- Dacht dat ik dit met jullie zou delen, het is een interessant verhaal Ik heb eerder vandaag een aanbetaling van €250 gedaan en ik heb al €63,07 aan
- Zou Club Brugge tijdens de rust niet snel François Englert de kleedkamer binnenloodsen? Die zou wat uitleg kunnen geven over een deeltjesversneller
- Iedereen die 'Nike' uitspreekt als 'NAAIK' is DOM!!!!!!!!!!!!
- Sindie Verderp, een platte-aarde-aanhangster uit Hondscloote, heeft onlangs een cursus "Onsuccesvol cursussen volgen" gevolgd. Niet geslaagd helaas.
- Wat doet een rat als G*a kampioen is geworden? zijne playstation afzetten!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
