Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- 'Last van vieze oksels? Ik ook!'
- lamalord: veldman hoopt dat de supps van RSCA vuurwerk gaan gooien zodat het geen 0-7 toestand wordt
- Zit de banaan tussen de peren, dan is het tijd om de kiwi te scheren
- beter 10 vingers in de lucht dan 1 aan de circelzaag
- That's what I'd a done
- Soms wint men, soms verliest men...
- Afg(h)aan tijdens talentenjacht op TV
- I'm about ten seconds from rage destroying my phone like I did with the last one. I shattered that one on the side of a wall after it gave me the EXACT SAME PROBLEMS AS THIS PIECE OF CRAP I HATE THIS TECHNOLOGICAL ADOLESCENCE WE LIVE IN PHONES ARE SHIT
- 't Is hard werken!
- Man (57) is terreur van zijn moeder (84) beu en gaat in hongerstakink
- beter 1 gek in de hand dan 10 op de vlucht
- En ZEVENHONDERD euro neertellen voor een SMARTphone, dat is toch niet SMART???
- Excuses are like rear ends. Everybody has one and they stink
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
