Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Als onrust je hoofd en lijf overneemt, geeft creatief bezig zijn je rust...even eens nergens aan denken. (LD, 2/11/19)
- Congratulations and underneath that Tucker!
- Seg, mag ik iets beginnen met "seg" ?
- Gedaan met die optimistische, vooruitstrevende, tolerante, open-minded goedzak mentaliteit van me.
- beter een slechte spreuk aan de muur dan 10 in het haardvuur
- Nog mensen in achel met bruin water uit de kachel ?
- Cerle heeft nu een man meer en probeert dat toch nog uit te buiten.
- Raar dat NL'ers "hoi" zeggen bij een afscheid. Zeggen ze ook "tot ziens" als ze ergens binnenkomen?
- Vorig jaar nog verloor Genk met 4-1 cijfers in Anderlacht
- We accepteren véél, maar niet alles.
- Ik heb te weinig kop voor zo veel koppijn
- hij zit op een stoel met zijn broer omlaag en de stripster er op :wink: :wink: :wink:
- Door onwetendheid wist ik niet wat ik deed, maar als ik toen wist wat ik nu weet, deed ik toen niet wat ik deed en wist ik nu niet wat ik nu weet
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
