Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- waar een wilg is is een weg
- gaan nog een weekske ziekenverlof pakken denk ik,been en rug doet te veel pijn,en ben veel te zat,LOL
- Anderlecht wil met Silva en Stroeykens in basis Europese vorm doortrekken bij STVV - Otherlays will with Silva and Strewings in base European shape flushing by STVV
- een y hoort erbij
- ik denk dat ik aan het smelten ben.
- Ik moet zó dikwijls kakken! Ik heb soms de indruk dat de lucht die ik inadem zich omzet in stront, ik kak meer dan ik eet!
- Prenons par exemple la proximité qui facilite l’intimité ou bien au contraire déstabilise l’éveil des désirs et désirs sexuels du coup la situation mu
- Het gaat niet goed met mijn chauffeur: hij kwam met z´n hoofd tussen deur
- Brandstichting bij brandstitching
- mooi zicht he vanuit de keuken van ons nieuw appartement
- ...maar ik heb nog wél Donkey Kong!
- Die kast moet DICHT! Ah, da's zoals uw bakkes dan
- Heb jij in je broek geplast!?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
