Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Met de hoed in de hand, komt men misschien wel ergens in het land!
- Even een vraag voor ik je die foto stuur, was je nu geobsedeerd door, gefixeerd óp, of afgeschrikt door een geërecteerd lid?
- (zeep) *blöw-öw-sriiieebblsk-blöwöwöwscccchhhhhhhhhhhhhhhh* (9/9/2002 22.35)
- Kan het nog saaier????
- De Patrick en Het Tweede Gelaat, twee films waarin een Patrick iets heeft met een hamer
- het zijn de witte dagen voor kerst
- Fucking neighbours nearly shook my house down with there fucking banging... Fuming isn't the word.. Up at 7:30 am.. Bastards
- De versie van André is alomdeprimerend. Geweldig lied, geweldige zanger, geweldige songschrijvers. Twelve points. Het kan niet altijd Pasen zijn.
- Het is niet omdat ik zwijg dat je gelijk hebt. Ik heb gewoon geen goesting om met idioten te discussiëren.
- Wil degene die met mijn trekhaak heeft zitten kontneuken na zijn genot ook de trekhaak schoonmaken er hing nl nog stront aan
- 'ik ben een weekje in de usa geweest voor mijn werk... kom maar allemaal vragen stellen, ik heb dat graag' - 'waarom ben je teruggekomen?'
- Het gaat van kwaad naar erger met Beerschot. It goes from angry to annoy with Bearshot.
- Al snel doir dat we niet in een ei moesten rijn
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
