Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Stom idee, dus ze doen dat
- Das wel lekker joa
- waar rook is is rook
- de site voor het rapporteren van sluikstortingen in je eigen achtertuin!
- 5 jaar geleden werd ik voorgoed geband op #humo. Sindsdien is mijn leven er alleen maar op vooruit gegaan.
- Heeft u ooit een multifunctionele spleetreinigingsborstel gewonnen?
- pak nu als hy toch moest terug komen dan zouw brugge het spytich vinden om die zyn bly dat pozuelo by ons ver tokken is pervoorlyk als het nu geen 1 april was hiehie
- als twee zeggen dat hij dronken is, moet de derde gaan maffen .
- Kurkfoef: frigide vrouw, moeilijk ´warm´ te krijgen, zelden zin in seks
- amononinium fonium
- Het zal mijn worst niet wezen!
- Het was een echte cacaofonie van geluiden
- Ach je lalt maar wat uit je nek
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
