Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ces't le ton qui fait la music ~ Rue Rapide
- ZildeBilde: Maar goed dat ie de bol'at! KabouterBob: (a)ZildeBilde Had em nie Sinan komen
- ich geluëf er niks van det-ie gevallen is op ziene zolder, volges mich hèt ie rammel gehad!
- Tja, haben sie es doch noch versaut. Aber wär ja auch zuviel verlangt gewesen. Jedenfalls dürfte es das jetzt mit der EL gewesen sein, in Genk ist so nix zu holen.
- beter teveel gedronken dan op 1 been staan wankelen
- Bij weightwatchers zijn 3 leden afgevallen maar er zijn er ook 3 bijgekomen .
- Dislodging a broken salt shaker from your asshole
- beter een kleine rapperd dan een grote slapperd
- Mijn baas doet niets en ik help hem daarmee.
- kijk je wel goed uit, Roodkapje?
- als ik Anton aan Toon aantoon
- STROOOOONT!!
- VAR , volgens anderlecht regels
- sommige smoelen VRAGEN gewoon om goed op geklopt te worden
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
