Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- Hoewel Club Brugge de nul heeft kunnen houden zijn de supporters niet tevreden. Een striemend fluitconcert rolt van de tribunes van Jan Breydel na de 0-2 tegen Westerlo
- Kan het bij jou nou nooit eens normaal gaan? roel
- beter 1 kogel in de hand dan 10 in de rug
- 'n carburator op de keien.
- als je problemen hebt kan je me altijd om zaad vragen
- Ik heb POHNFOMO: pride of having NO FEAR OF MISSING OUT
- Ik denk dat de volgorde van handelingen die je uitvoert bij het kakken nog ingewikkelder is dan de dt-regel. Nee, ik weet dat zeker.
- Paul stonk echt verschrikkelijk, toen hij zondagnacht thuiskwam. Maar hij was zo gelukkig en ik ook
- om hoge bomen te vangen heb je een groot net nodig
- Ik WIL wel maar ik MOET nu niet
- Congratulations and underneath that Tucker!
- MAURICE Cent-Six (sossies)
- Deze onderbroek héb ik al eens aangehad!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
