Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- What the fuck do you think you´ re doing? ~ Madonna
- Why can't your nose be 12 inches long? Because then it would be a foot.
- als het min dertig is in april is het een beetje kil
- Ich beijt hiej sffs e stuk oette sjebrang, gaaaas grotmiljaar!!!!
- Rasta Kerastasse Kasterlee
- pierde timpul într-un mod util
- als er 1 schaap over de dam is staat het op rokin
- Terwijl de hormonale rust langzaam was weergekeerd deden bepaalde aanwezigen toch hun uiterste best om de chaos - middels vreemde rituelen - nieuw leven in te blazen.
- please tell me it is not possible for people to be this fucking stupid
- In 4 thuiswedstrijden wist Standard er slechts 1 te boeken. doen ze tegen STVV een 2e thuiszege? Ik denk het niet...
- Zullen we anders jouw aarsprobleem even aankaarten?
- Gazondabber zegt: effe ook nie slecht Om de meest re
- Nergens gaat de vergankelijkheid van het leven zo prachtig gekleed als in een herfstig bos. ...;-)
- wa´s da nu weer voor ´n vraag!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
