Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- Niets is zo zeldzaam als correcte spelling op facebook
- Ik kan niet sterven zonder het gedaan te hebben doneer al dit geld anders vind ik het een puinhoop
- MrDampfkessel
- een goeie joint smoren en/of een frisse pint pakken en dan verdwijnen in een droom
- Met je kop in het zand is er nooit wat aan de hand
- De baas heeft een vet loon, ik verdien geen knijt. Daarom dat ik ga kakken, in de baas z'n tijd.
- 'Ik zal subiet anders eens naar Lambert gaan!' - 'Amai nu heb ik schrik seg!'
- wie weet worden we er wereldberoemd mee!
- Hoe zou jij eruit zien als een Viking? - Dood, denk ik
- regen in twente herhaalt zich in de lente
- Ik wil "strontzak" intypen in de zoekbalk van Google en wanneer ik de n typ wordt "Lambert" gesuggereerd! Als ik dan afbeeldingen kies zie ik een lelijke kalende man met een rare snor, een bril en een zure uitdrukking op zijn gezicht, en zijn kledij lijkt wel het uniform van een buschauffeur
- Als Filip Joos al zegt dat niet elke standard supporter hersens heeft zal het wel kloppen
- RscaRules35: gano niks waard samatta is 5x beter ZildeBilde: @RscaRules35 als gano niks waard is en samatta 5x beter dan is hij ook niks, 5 x niks = niks
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
