Voeg een dagfeit toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I have been happier in the past week than I ever imagined possible and it doesn't have a damn thing to do with the money. You're the real prize. The lottery was just a bonus ~ Jeff Porcaro
- Greet laat een donderscheet!
- va va voom
- Maandag wordt de uitgave van Pink Floyds remasters en de collector's campagne luister bijgezet met het opnieuw oplaten van een opblaasbaar varken boven de elektriciteitscentrale in het Londense elektriciteitscentrale
- I'm about ten seconds from rage destroying my phone like I did with the last one. I shattered that one on the side of a wall after it gave me the EXACT SAME PROBLEMS AS THIS PIECE OF CRAP I HATE THIS TECHNOLOGICAL ADOLESCENCE WE LIVE IN PHONES ARE SHIT
- Votre avenir est comme votre ville: gris, misérable et debile. Fuck schandard.
- al regent het pijpenstralen
- Toen Vormer die handsbal vorig seizoen maakte namen ze de telefoon ook al niet op. Wat een zielige hoop supporters man. Liggen ze dagen lang te janken omdat ze in Genk verloren hebben. Ze hebben verdomme geen bal geraakt!!!!!
- I'm 91 and practicing while sitting on the toilet
- Roel Tijskens: "Nee, het logo van Starbucsk is niét gebaseerd op mijn gezicht"
- De site voor onnozelaars
- waar een wil is , ben ik weg
- je wordt oud als je bij het schaken buiten adem raakt.
- grotesko is ne schat van ne vent!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
