Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I ever get to go to the moon, I'll probably just stand on the moon and go´ Hmmm, yeah. fair enough. gotta go home now ~ Noel Gallagher
- Ik stàà in 't roood... Wateur aan mijn lippen
- Sir!! We are receiving a serious amount of bullshit sir!!
- Amai Frank Raes is goed bezig... Rik Tommelein | orka’s zouden dolfijnen zijn... en dan te bedenken dat de match nog moet beginnen
- KAN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK LINKSDRAGEND BEN!
- onweer is slecht,het begint met flitsen en eindigt met gedonder
- "Destroying your picture" van Koos Alberts kwam na dit nummer.
- ja ris makkelijk om een filmke te plaatsen hé
- Hou ons verder op de hoogte van de ontwikkelingen aub.
- al staat de sluitspier nog zo strak, aan je kont kleeft altijd kak
- Dennis Overbaks, een ex-New-Waver die destijds mensen voor 'mascaranicht' uitschold, is nog steeds van mening dat je alles MacGyvergewijs met een zakmes kan herstellen
- Je reçois le merde volant de ça!!
- Ik eeuh... heb een mooie dochter. Oh ja?
- 'tennis'
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.