Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It's much too late to do anything about rock & roll now ... ~ Jerry Garcia
- als je niets te doen hebt , heb je het niet druk
- En wat hebben we vandaag geleerd? Ten eerste 'T IS ALBERTOOOO
- Mijn buurman heeft mij een keukenolifant genoemd alleen maar omdat ik zij dat ik vond dat hij stinkt. Ik voel mij zeer gekwetst. Wat moet ik nu?
- Ik denk dat de lucht bij mij kapot is in Hamont want er lekt water van boven
- Ik zeik als een kameel... niet zoveel maar wel zo geel
- Tongzoenen met jezelf, kan dat?
- maar ja, de gemiddelde aardbewoner is te dom geworden om het verschil tussen bucht en kwaliteit te zien, dus lang leve david guetta met zn kutmuzik
- 'k ga vandenacht gans mijn broer volschijten eh :-/
- Kan het bij jou nou nooit eens normaal gaan? roel
- Een gezonde ziel kan niet in een droog lichaam leven
- osetor arepo tenet opera ket kebbe de kebbe. schempemporasch
- aan de nooduitgang van de opblaaskapel zat een priester met een E-NOR-ME gsm
- igsm0;i0ueueee0; i0HHHH;i080;i08ueueee;i07twie;i08HH;i086; i0ueueee0;i080;iiii;i07HH; - 9€nk : nul één
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.