Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- Benzema staat twee tot drie weken aan de kant met zijblessure
- al schijnt in november de zon, 1000 kg is en blijft een ton
- Iemand is er met William Shatner´s gedragen ondergoed vandoor!
- wie aan de weg timmert heeft veel spijkers
- Tien jaar geleden werd Anne ontslaan bij 'Familie' en de reden is tot op de dag van vandaag nog niet duidelijk. Euh... ONTSLAAN!?!?
- Goede avond mevrouw ! hoe gaat het met je?.... Ik wil je graag privé een vraag stellen, dus ik heb je een privébericht achtergelaten
- Seg, mag ik naa ook es iet vrååge?
- 'T IS LEEG WALTER!!!
- Binnenkort begint het voetbalseizoen weer LOL :)
- I'm about ten seconds from rage destroying my phone like I did with the last one. I shattered that one on the side of a wall after it gave me the EXACT SAME PROBLEMS AS THIS PIECE OF CRAP I HATE THIS TECHNOLOGICAL ADOLESCENCE WE LIVE IN PHONES ARE SHIT
- Hald owwe kop, ik bin aan het diskusjieren met oow
- ik snap er geen jood van
- compleye une of western garmets for the whore family
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.