Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- They're Coming To A Rock And Roll Concert And Watching Television That Says It All ~ Larry Mullen
- ...en dat los je dan maar op door ervoor te zorgen dat je broer spam in zijn brievenbus krijgt of hoe moet ik het zien!?
- Ik neem dagelijks mijn eerste ochtendscheet op met mijn gsm en stel die dan in als beltoon
- ouwe bakkes en diene kop !!
- Marc Overmars: Ik heb altijd al een zwak hart voor Barcelona gehad.
- gaan nog een weekske ziekenverlof pakken denk ik,been en rug doet te veel pijn,en ben veel te zat,LOL
- Achtbaan vastgelopen in Bellewaerde: 28 personen worden één voor één aar beneden gehaald
- Het Random Kwootje-gevoel
- Missch klopt het niet. Maar dat vertel je me zondagav? Werkte je bij Adecco?/Als ik teveel vraag, zeg maar. Wil je nt stalken
- als de kat van huis is heeft de hond eindelijk rust
- blucerchiato: gol dhi chi cazzo
- Neuskeutels zijn het kneedbaarst als ze vers gevangen zijn. Niet laten drogen dus!
- Wie ben ik om jou foute te verbetere
- in het donker zijn alle koeien zwart
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.