Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- wie zijn dorst niet lest, houdt dorst.
- Dat kan ook overdag!
- nutteloos sport: bobsleeen met obstakels
- Alle venters hadden eigen cavias...
- mijn hand stinkt
- Er zijn mensen die altijd zagen. Die met chronisch ongenoegen en frustratie zitten. Die zagen en klagen over alles, over wat er mis gaat in ons land, zeker nu tijdens de coronacrisis. Hun standaardvorm van communiceren is klagen.
- je moet een gegeven paard niet in de muil zijken
- Tof.. men ramen trilde weer half uit zen kozijnen! Tof...* mijn* trilden* mijn*
- Stilte is meer dan de afwezigheid van geluid. Stilte komt niet naar je toe.
- ik kan me niet herinneren wanneer de laatste mense vroeg: euhm.. waar is de druivenstreek?
- Wie weet werd de foto wel gepost om eventuele ongeruste baasjes in te lichten die dan misschien wel eventueel per toeval de foto op fb zouden zien en opgelucht denken: "ah, onze hond is ergens gezien"
- Hlp! r schlt its mt mijn totsnbord!
- Cos I ain't no Hollerbach girl
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.