Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- Automobilist ramt vier geparkeerde wagen in Veldwezelt. Eén waag, twee wagen.
- tot het over een aardige som gaat, er drie azen op tafel liggen en twee spelers een aas in de hand hebben, dan is het hek van de dam...
- Als je iemand niet kan verdragen, loop dan eens een km in zijn schoenen. Je bent dan niet alleen 1 km van hem verwijderd, maar bovendien heb je zijn schoenen!
- Maar ik weet niet wat ik moet doen!!! *trillende onderlip, onderdrukte snik, pak tas en maak me zonder iets te zeggen uit de voeten*
- De verdediger van Genk trekt aan de nood rem en haalt Cruz neer.
- Wie de kudde volgt, stapt door de stront
- Herland Devreede's mopje over hardrockfanaten viel enkel in de smaak bij de disconichten. Maar die durfden daar dan weer niet luidop mee te lachen
- Soms kan je gewoon beter zwijgen dan je mond houden
- Delen is lief! En "Delen is lief!" aan je bericht toevoegen is belachelijk en afgezaagd!
- shroom shroom eddiehead
- ben film aant zien jong :)
- Oostende - Standard: Vier-één. De Rouches weer op hun douze olé olé!! :)
- Dus nee
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.