Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I guess I am a feminist of sorts. I love women so much, and I celebrate the feminine in me because I appreciate it so much. ~ Steven Tyler
- Als we geen elektriciteit hadden, dan moesten we naar de televisie kijken in het donker.
- recht is iets krom wat verbogen is
- Als jij de pick-up opzet, poets ik de plaat
- Even een facebook-overzichtje: geklaag, geklaag, complottheoriën, geklaag, insinuaties, geklaag, een grapje (!!!), geklaag, aandachtstekort, geklaag.
- Allemaal goed en wel, maar kan jij een A4-blad in één hand volledig opfrommelen?
- Wtf is going on..... in here is the moth real big or the hand so small did something go wrong with plastic surgery plasticcchhh ?!
- Heej Albrecht wij lachen met Anderlecht! Heej ja heej ja hooow!
- Zolang ze niet alles weten hebben ze altijd een oordeel klaar maar heb daar schijf aan xxxx
- valt de regen door je huis is er met je dak iets niet pluis
- als je dan stronken bent
- De bultenaar had een bochelamputatie achter de rug
- Als het regent ga ik ooit schuilen bij kruidvat. Echt gezellig is het niet, maar drogist wel..
- Met Jezuss in je kont, schijt je gezond
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.