Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- Leg je gsm steeds in een andere kamer
- de mensheid wordt dommer en wij gaan daar in mee.
- Neem geen pollen aan als bezette
- Beyoncé en 50Cent hebben net zoveel met R&B te maken als 2 Unlimited met Country & Western... GEEN |-| Ø |_ dus! NIKS! Afvoeren die waardeloze zooi!
- had ik ook maar zo'n zoontje waar ik de lieve papa voor kon zijn
- 'Wat een dommerikken zeg' - Inderdaad, want 'dommeriken' schrijf je met ÉÉN K!
- blucerchiato: gol dhi chi cazzo
- Ajax speelt haar thuismatchen in de VARena .
- 14 tips om effienter te erken
- De goudvis had het te warm, Ik heb hem in de frigo gezet !
- Mijn perforator leegmaken voelt aan als carnaval in het Corona tijdperk (RT)
- als de sneeuw komt tot aan je kruis, blijf dan maar lekker thuis
- It's is off from the same seme semesamese street as ass sesamestreet butt it's isn't not
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.