Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- There is no dark side of the moon really Matter of fact it´ s all dark ~ Pink Floyd
- Cause today the sea came in The wave came and stole my loved ones
- Astried Kolziol, een typische klappij die "nooit wat verkeerd doet", eet géén eclairs. Nooit. Het is niet dat ze er tegen is ofsoo, maar ze lúst die gewoon niet!
- also, it takes much longer to get up north, the slow way
- Als je een tijdje niet op facebook kijkt, begin je toch het geklaag te missen
- Na drie maanden geen Facebook gebruikt te hebben, en ook niet gemist, eens terug een poging gewaagd en al direct ondervonden waarom ik er wegbleef. Geklaag, geklaag, geklaag. En idioot slechte spelling
- No Regerts. Regret Nohing
- Het is niet erg als je met Valentijn niet verliefd bent. Je bent met Allerheiligen ook niet dood he
- als ijsberen met hout sjouwen gaat het winteren
- Early this summer I came across this fuzzy warm cozy sleeper for my 3 month old baby, I am so glad I got it. I would highly recommend that you get
- Flerfers keep tryin', everyone else keeps laughin'
- Soms denk ik ook gewoon "Had ik maar borsten"
- Dan stinkt je vinger wel naar de sjtroondt, maar dat is niet erg. Promótie maken, dáár gaat 't om!
- maar wij werken toch niii
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.