Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We are bigger than Jesus ~ John Lennon
- Hoe 'ik heb nog geen bier gedronken vandaag'....??? MAAK DAAR DAN GROTVERDOEME MAAR EENS WERK VAN!
- ZildeBilde: waarom zou heynen niet kunnen doorspelen na die dreun? Ik zie het verband niet! TeGenk: ZildeBilde tis ingewikkeld ZildeBilde: @TeGenk kan je dat dan eens uit de doeken doen?
- We spreken met z'n twaalven af op 12/12/2012 in de 12 Septemberstraat nr 12 om 12:12... Als het dan ook nog eens 12° zou zijn......
- Het loopt de stuipgaten uit!
- vroeger vond ik me (terecht, overigens) de lelijkste jongen van de hele wereld
- There are two sorts of monuments; the ones built by construction workers, and Beatles songs
- Straight r̷e̷d̷ yellow for Abakar Sylla
- ik hou van mensen met porno op hun pc
- I feel happiness when I eat a him
- WE´RE SHIT AND WE KNOW WE ARE
- Sinds Hesgoal is opgedoekt loopt donnydeligt elk weekend doelloos rond. Geen vrienden, geen hobby's, niks.
- Vervolgens ontstaat er een stevige braspartij.
- Jormeidt & Walbrik Allochtre
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.