Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Er zijn weinig mannen die 'Chantal' heten, denk ik
- Koppel wil hond uitlachen maar moet snel naar binnen vluchten door aanvallende beer
- wat een boer niet kent, weet hij niet
- Hi there, I'm completely new here, I am not sure in the event that this section is a right place to create this and also sorry with this, but We were
- De video is in feite bewerkte clips van alle eerdere muziekvideo's van de band tot dat moment, samengesplitst met geanimeerde stilstaande beelden
- Als ik soep met lettertjes eet dan is de stront die ik daarna uitschijt nog zinniger dan jouw argumenten
- Weet je waar ik ben geweest? Al drie weken... De weekends... Oegstgheejst
- Om de één of andere reden heb ik zoiets van: "Goh, in principe moeten we dit kortsluiten, vooral naar Gerard toe... Toch?!"
- Whooaaaa bijna alle data kwijt!!
- Zouden de mensen die 'AC/DC' als 'IESSIE DIESSIE' uitspreken, dezelfden zijn als degenen die 'Meat Loaf' uitspreken als 'Meat Love' ?
- er is geen enkele reden om mij lulhaas te noemen!!!
- Ik zit in de val waar de hoeken klappen
- Eén keer, nooit meer
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.