Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Ze hebben mij gekozen omwille van mijn acteertalent en niet omdat ik toevallig een lief snoetje heb ~ Koen WautersTijdens een interview over de film "Intensive Care"...
- beter een hond in zijn kist dan 10 op straat
- Vuer aan den toog stuen 2 oudere mannelijke verdachte types. Eederein dinkt det deh BOB is meh Tom blieft ter kalm in
- de kat valt niet ver van de boom
- Het moet niet maar het is wel verplicht
- dit is geen vraag op mijn antwoord
- beter een half ei dan een houten kop
- Shunt zit met ´n darminfectie!
- Mja, jammer dat die fraaie pijp in je avatar in het niet valt met dat bakkes van jou als achtergrond. En neen, ik trek ook geen volle zalen
- I don't know from which wood arrows make!
- Sorry Frank, ik heb een kwootje toegevoegd, zodat die dingen van vrijdag tijdens de computerles niet meer direct in beeld komen
- omdat je STOM BENT!!!!!
- "Your certificate could not be verified at this time. Please try again later." Al de hele dag. Ik kan op GEEN ENKELE MANIER inloggen
- Nu de kroegen gesloten zijn, lijkt een hondje me wel leuk. Zit te denken aan ierse pup
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.