Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- ik stink niet graag!
- Urinoir zijn hier de toiletten? Quoiblief?
- De La Soul - it´s just me, Marcel and I
- Aarsjeuk, wat is dáár nu het nut van?!
- Ik ben weer met mijn derde been uit bed gestapt
- No, chi's not
- Dat ze kapotvallen! That they off fuck!
- boe warde gi? Bo ziede gi?
- Dik Advokaat zei: 'Nou, dan had ik zoiets van...tja.' - eens te meer een bewijs dat 't een leegheaufdige zaque is
- I talk to myself and sometimes i answer too.
- Voordat je met iemand in discussie gaat, vraag jezelf even af: is deze persoon wel voldoende mentaal matuur om het concept van diverse perspectieven te snappen? Want indien niet, heeft het geen zin
- Sinds Hesgoal is opgedoekt loopt donnydeligt elk weekend doelloos rond. Geen vrienden, geen hobby's, niks.
- Ik ben alleen dronken op dagen met een d!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.