Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I go to a very visual place when I'm singing. It's very cinematic and I get this feeling of space. I love when music does that. ~ Dave Gahan
- tattoo's zijn belachelijk! Daar... ik heb het gezegd
- zijn er ook mensen die ECHT converseren zoals ze in ´Thuis´ doen?
- Suck on you, I get this feeling deep down in my throat that I just can't lose. Yes I'm on my way
- toen we na de doopakten doorpakten
- Ik heb een okselerectie
- Richard Klepelgieter heeft altijd wel iéts in zijn gezicht hangen, de sukkel
- Groetjes, JP
- Ik heb da ook ooit gehad. 't Deed geen pijn maar was wel genant om zo tussen de mensen te komen! En ik was nog wel in eurodisney toen!
- nu komt de aap door de mand
- Ester Rozenkwit, een miskleun die via messenger mannen probeert te versieren, heeft met zijn hand geklemd gezeten in een zak netels
- valt kerstmis in december zal het regenen in november
- Ik stink verdomme naar azijn!!
- Op de wegen in nederland ben ik strepenblind. ... Dat weet ik, maar ik ben ook strepenblind tegenwoordig. Er is toch geen pliesie.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.