Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- De nietmachine van de vervelende collega niet niet goed. Net goed.
- Di ko suot salamin ko kaya Di ko alam ang sagot
- Er werd met man en muis gewerkt
- 'Thuis' is gewoon een zielig alternatief voor zielige mensen die eerlijk gezegd naar 'Familie' willen kijken, maar die zichzelf gedwongen hebben om VTM te boycotten. Terwijl het allebei BROL is
- Ooooone Hundred aaand eeeeeeeiigghtyyyy!
- Dèh wiet ich neh, ich bin nie van hei!
- Wel leuk om te weten dat ik samen met Mario Been naar een Mission Impossible aan het kijken ben. Ik naar de film op VTM, hij naar #kvognk
- Zien kotsen doet kotsen
- Heej dag Lars je mopke ligt mij wat dwars! Heej ja heej ja hooow!
- Ik ben tenminste niet zo'n weirdo als jij die steeds van die Engelse termen gebruikt!
- Zijn er hier ook de echte huzarenstukjes van die ontwerper? Die zijn er. (designer)
- ik vind 2x per dag gaan kakken ruimschoots voldoende, maar de natuur beslist daar meestal anders over... tja!
- Omgeving streep is nog jong beestje zelf niet proberen pakken maat onliddelijk me contacteren
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.