Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We thought that if we lasted for two to three years that would be fantastic ~ Ringo Starr
- Ik ben de belichaming van het woord "IRRITANT"
- ik heb één konthaar te veel
- het zijn de witte dagen voor kerst
- De ene persoon durft zich uit te drukken, kan het niet zo goed, maar doet het wel. De andere kan het, durft het niet en liegt dan maar wat. Roel heeft geen zin meer in dat kunstmatig gedoe
- I have said it doesn't times already! Ik heb het al duizend keer gezegd!
- Daarstraks tijdens de middagpauze een buizerd zien kakken. In volle vlucht. Belangrijk.
- mijn schoonouders waren kinderloos
- Als je felle diarree hebt, en je laat 'iets' los wanneer je niest, is het lollig als mensen 'gestrondheid' zeggen
- En dat was de moeite zijn! Benieuwd? Herbeleef het hier
- Allemaal goed en wel en zeer interessant, maar nu weet ik nog steeds niet waarom Sidonia geen borsten heeft!!
- DAN HAD JE MAAR NIET ZO STOM MOETEN DOEN!!!
- teach your children to say I love you FROM the heart. Not BY heart
- ...en voor de rest KáN JE ME WAT!!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.