Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Onlosmakelijk eten
- Ik ben alleen dronken op dagen met een d!!
- Ik stootte daarstraks op een foto waarvan ik me nog herinner dat ik op het moment dat ze gemaakt werd, een onhoorbaar windje liet. We schrijven 1976
- anon6582: Ow thomas voelt zich een beetje beledigd, en dat op een chat op het internet. Kom da tegen
- telkens als ik iets nieuws leer, verleer ik iets anders, laatst na die tapcursus kon ik niet meer autorijden!
- voor een prikkie trek ik aan je pikkie
- La muerte de una mascota es tan dolorosa como despedir a un ser querido, según la psicología
- Brouwerij Martens denkt aan later: 's anderdaags geen kater.
- planreepkes mark! PLANREEPKES! ...
- Quoiblief???
- de cafebaas is het goed zat
- de appel valt niet ver van de hoge bomen die veel wind vangen
- Je hebt twee keuzes in het leven: wacht tot je klaar bent, of ga uit je comfortzone en probeer iets nieuws.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.