Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Vast en zeker, die leugenachtige media blijven maar doorgaan, er zijn mensen die geloven dat het verslaan van IS alles oplost, die geloven dat de overige moslims nu allemaal John Denver beginnen zinge
- Freek Blaakwater heeft het toch maar weer gedaan!
- alles kan, behalve van een oude vrouw pastoor maken
- Vorst Horst legt de korst van de worst op zijn borst tegen de dorst
- orlandosapinto: komaan rsca doe je wat je best doet, 2-0 weggeven
- Er is een voor en naaaa, in Appelscha, dus zeg allemaal maar jaaaa, het is nooit saai in Appelschaaaaaa
- zamanını boşuna harcamak kullanışlı
- Momenteel moet ik niet kakken.
- waarom zet je niet op je geheugenkaart waar je alles gelaten hebt als je eigen geheugen je in de steek laat….
- De Platte-Aarde-Beweging. Want ook wetenschappers hebben iemand nodig om keihard uit te lachen
- Tongzoenen met jezelf, kan dat?
- Heej August ben jij nog niet uitgerust? Heej ja heej ja hooow!
- The Filth Sense: 'I see naked people'
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.