Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- Mijn smaak is niet de norm. Maar de norm is dan ook niet mijn smaak! 1-0 voor mij!
- Het zal mijn worst niet wezen!
- Ik neem dagelijks mijn eerste ochtendscheet op met mijn gsm en stel die dan in als beltoon
- vieze middagpost
- 35% van de vrouwen heeft last van een opgeblazen gevoel
- This is the vile moment a lorry driver takes a sneaky number two next to an industrial estate - then tosses two bags full of excrement over the fence of a business.
- Wow die zaak heeft alles en service om mijn tuin befevening weet tip top te maken.
- ik word helemaal warm vanbinnen! Dat komt vast door die rode wijn!
- Ik durf het niet te zeggen want nu ga je daar extra naar kijken: 't is die met die dikke memmen
- het was zo stil dat je een muisje kon horen vallen
- I just don´t know what to do with Marcel
- Shunt klopt op de deur bij het naar buitengaan van de wc (dixit Wally)
- my flange turns yellow
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.