Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Chaos is a friend of mine. ~ Bob Dylan
- SKEMBOEROEB SHEB KHAZEM CHIMENEI SMERHODNIWOA!
- ´k vind ze eigenlijk niet zo knap :s
- egt goeie quotes , zeker da van dien dromedaris man egt classic
- ik sta helemaal triplex
- ik zeg altaa:"de boeren zent geweest"
- Wat moét, zou moeten mógen!
- Hang on, my kittens are scratching at the bathtub and they'll upset by the lack of biscuits.
- Net mijn eerste spuit gekregen. Was wel raar want het gebeurde achter het Station en het vaccin werd ontdooid in een lepel met een aansteker eronder
- 'Een ander issue is dat er niemand aandacht schenkt wanneer ik aan het woord ben... HALLO!? IK HEB HET TEGEN JULLIE!!'
- Weezelkack!
- She eats diet food alright, just a fucking hell of a load of it
- Goei nieuws: De Jehova’s getuigen zijn terug in het straatbeeld. Na twee jaar pandemie prediken ze opnieuw op straathoeken en marktplaatsen. ZUCHT...
- Ik kan niet klaarkomen. Ik ben een meisje. Hoe moet dit
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.