Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I was only 21 I was just trying to take everyday subjects and write about things other people weren´t writing about - working-class life and culture ~ Paul Weller
- LETITSNoW! LE TITS NOW!
- E1000jen wat vind je het belangrijkste, de match of de hoogstaande conversaties in de chat?
- De eerste ... is op de maan geland. Hij was met elastiekjes aan het spelen .
- Je zus roept... alle kleine kinderen
- Ik heb vorige week een nr van queensrÿche opgezet en ge hebt het ni eens gehoord - jawel! - welk was't dan? - Silent lucidity. - ....Neeeeeeeee
- Is this thing better than cream cheese? NO!
- Het lijkt me bijzonder vervelend als je uitslag krijgt van de allergiedokter
- buffalooo27: KVM kan een match fixen, maar een stream fixen is blijkbaar te moeilijk
- 't is maar da ge 't weet: Ingrid liet 'n scheet
- Luik - Boston - Aken - Luik
- Wat " jong dementie " betreft... Daar zul jij NOOIT last van gaan krijgen... Iets wat je niet hebt (werkende hersencellen) kunnen ook niet gaan aftakelen... Fijne avond verder... in je kleine wereldje
- Al klinkt een spreekwoord nog zo raar, als het rijmt is het waar (Walter)
- Benzema staat twee tot drie weken aan de kant met zijblessure
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.