Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- 'Ik zal subiet anders eens naar Lambert gaan!' - 'Amai nu heb ik schrik seg!'
- Ik kan niet kantklossen en dat vind ik niet eens erg.
- Waddis Eddychouke? Kak op die albaster?
- beter een kleine rapperd dan een grote slapperd
- Je moet toch maar zin hebben om die SCHIT van Trump opteruimen.Dat vind Ik
- Het principe van Philippe is van het type: minder piepen en miepen en meer zwiepen
- Païïïïninie!!!
- ´k Blijf er trouwens bij dat de boekhouding van Standard nog ´s moet doorgenomen worden!
- Wij waren eerder met de melding van het overlijden van kenny rogers dan wikipedia !
- het is donderdag. ik moet dus, wanneer ik ga kkken, noteren hoeveel het was, of ik veel wc-papier gebruik en ook de geur/kleur beschrijven adhv een schema
- liever een muts dan koude oren
- Als één van de twee zichzelf in de uitverkoop wil zetten richting China om daar twee of drie jaar een overbetaald schijtleven te leiden, dan is dat hun probleem.
- Vetokele Kovalev Vinokourov Kovalenko Kollen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.