Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- ik was vroeger een druk kind...
- Als we geen elektriciteit hadden, dan moesten we naar de televisie kijken in het donker.
- Maar dan moet je 't ook niet gek vinden dat je adem naar mest stinkt
- Kaspian taki piękny pod opieką. Dziękuję serdecznie
- Maar, goed neiuws: wodka en gin bevatten een laag histaminegehalte
- Israël / Gaza, Oekraiëne, Afghanistan, Jemen, Congo, Zuid-Soedan, ... De wapenindustrie beleeft hoogdagen door de domheid die alom regeert
- Je voelt pas nattigheid als je droog komt te staan (Wally)
- Voor niemand interessant, deze hele site niet
- The
- Een Genkenaar komt een videotheek binnen en zegt 'Mèèh ik zie filme joh!'
- Verantwoordelijkheidsgevoel, stressbestendig en doorzettingsvermogen zijn eigenschapen van jou.
- Wa gade gij doen doen koen
- als er 2 zeggen dat hij dronken is moet de derde gaan slapen
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.