Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Trance expresses a universal feeling, a feeling of warmth and freedom. That’s why people lift their hands while dancing. For some reason the Netherlands have some artists who express that feeling, but actually it’s the Belgians who deserve all the credit. You guys smoothed the path for us years ago. ~ Armin Van Buuren
- Leekens, het enige positieve wat gij voor de duivels hebt gedaan, is vertrokken om er bij brugge ne puinhoop van te maken. En ik zal u daar eeuwig dankbaar voor blijven. dikke prutser
- What's the use of worrying?
- Je voelt pas nattigheid als je droog komt te staan (Wally)
- Weet iemand hier in de buurt waar ik een scherm van de tablet. Niet al te duur
- Iemand een cookie van eigen deeg geven...
- Ik heb zelfs respect voor de mensen die ik haat, is dàt niks!?
- george bush zou zich misschien beter eens wat minder focussen op zijn gefakete orgasmes!
- Dat kan ook overdag!
- binnen een paar weken of maanden krieorlt het van die uilen hier in belgie.en het zit er al van vol......... kloteleiders,en morgen gaan we verder lachen met clinton aan de macht whahahahaha
- Are you being schurft?
- Er is een fout opgetreden. Dit kan komen door een technische fout, of een stomme fout van jou. Elke dag opnieuw.
- Zodat het wat meer op een zaag lijkt?
- Is er vanavond voetbal op tv? STVV speelt tegen Beveren, dus nee, er is geen voetbal op tv.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.