Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I left school at 17 and was a star by the time I was 18... in certain parts of the world anyway ~ George Michael
- Waarom moet Clucht Brugge eigenlijk altijd (ex-)spelers van Genk binnenhalen? Hebben zij zelf geen scouting-unit?
- de humor van mijn benedenbuur is uiteraard laag-Bij-De-Grondser dan de mijne
- kwesperadoer, jarmentaasch, knorpister, humperglumbel, Oniwilapadoe
- Zijn de mondkapjes voor Nederlanders van een groter formaat dan die voor andere Europeanen?
- KabouterBob naja ... er is hier soms even veel bolk als in camp nou
- Sindie Verderp, een platte-aarde-aanhangster uit Hondscloote, heeft onlangs een cursus "Onsuccesvol cursussen volgen" gevolgd. Niet geslaagd helaas.
- Imagine flat earthers surprise when they realise they've been breathing the atmoSPHERE and not the atmosflat.
- ik kijk je àààààn en lach je uit, so een keer in de zoveel tijd komen dromen uyt
- Pineegel! hehehehehehe!!!!!
- ik wil geen dode honden blij maken
- beter een vrouw in de hand dan de lucht van 10
- Phoebe smells a rat
- Eindelijk: schip dat Suezkanaal drijft weer, maar moeilijkste deel moet nog komen. Zinsbouw.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.