Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- We're not arrogant, we just think we're the best band in the world ~ Noel Gallagher
- YOU FUCKING MAGGOT!
- DOS error 53 has occurred
- 5 jaar geleden werd ik voorgoed geband op #humo. Sindsdien is mijn leven er alleen maar op vooruit gegaan.
- Soms kan je gewoon beter zwijgen dan je mond houden
- Bediende de schaakleraar de schakelaar?
- In Nagasaki, they like bukakke! In Nagasaki they go spunky for your love!!
- Binnen het kader van digitaal welzijn, heb ik de meldingen van de app Digitaal Welzijn uitgeschakeld.
- waar zaten die 2 ezels die een nieuwe thuis moesten hebben?
- De eerste tien seconden hebben de meeste iets van oké, de wedstrijd begint, en letten nog niet zo goed op
- I incyst to have that bump in my neck removed
- It's lonely at the pot
- 1758 - 2008: 250 jaar LEKKER Limburgs KATERLOOS bier! YEAH!
- Als ik het meisje natuur in de natuur krijg ik een nat uur.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.