Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Anarchy is the only slight glimmer of hope ~ Mick Jagger
- Gefeliciteerd! U heeft geen aarskaars gewonnen!
- a purpose beats a shit job anyday...
- Is een lipoom een syndroom of een symptoom?
- Sorry voor de ironie, maar wat 'n GEKLÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁGGGGG toch weer op facebook!!!
- Rondvraag betreffende de populariteit van Eluterius: u zal weinig tegenstanders vinden, maar ook weinig liefhebbers. We zijn gewoon te onbekend! YAY!!
- Soms kom je iemand tegen waarvan je direct weet: ik wil mijn leven delen zonder die persoon
- D'er hangt kak in de lucht
- schijten als een olifant met diarree
- Seg, mag ik naa ook es iet vrååge?
- zo´n random kwootje... dat spreekt vanzelf!
- Ik kom eraan hoor euh, Anton! Even de slak op de sla zetten!
- You think I sing from my arm pits or what!?
- OPA GAAT UIT Z´N DAK!!!!!
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.