Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is your own experience, your own thoughts, your wisdom. If you don't live it, it won't come out of your horn. They teach you there's a boundary line to music. But, man, there's no boundary line to art. ~ Charlie Parker
- Peter Maås is een coowech die altijd zo hoowëg mowegelek mikt
- Ik heb momenteel geen jeuk.
- Telt het hoofddoekverbod ook voor nonnen ?
- Ha beste muzikanten! Ik ben op ziek naar een banjo.
- Richard Snisiar, een rampzalige lampendraaier in feestzalen, houdt niet van vrolijk zijn
- "Laten we hopen, bidden en smeken dat de volgende federale regering de moed vindt" - Vind je 't goed als ik het houd bij "hopen"? Dankjewel!
- Ik heb zelfs respect voor de mensen die ik haat, is dàt niks!?
- Velen voelen zich angstig en onzeker n' shit. Risico’s verminderen en verzekeren zijn nodig, maar nemen niet altijd de angst weg yo.
- Ce jeune garçon est un vrai minet.
- Нoi! Ik hеb gеmеrkt dаt veеl ϳongens dе vооrkеur gevеn ааn gk
- gestrondheid!
- A year has passed since I broke my nose
- hoge glazen vangen veel bier
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.