Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- Hello. And Bye.
- Tyson, Mason & The Heavy Boners
- Trossard is een Lommelman
- Hello, my name is written on my T-shirt, you killed my ability to read, prepare to tell me who I am
- Vorig jaar nog verloor Genk met 4-1 cijfers in Anderlacht
- kast bort tiden din på en nyttig måte
- No Regerts. Regret Nohing
- Ach je lalt maar wat uit je nek
- De goudvis had het te warm, Ik heb hem in de frigo gezet !
- Explosius Benbits
- het beste paard achter de wagen spannen
- Tja, haben sie es doch noch versaut. Aber wär ja auch zuviel verlangt gewesen. Jedenfalls dürfte es das jetzt mit der EL gewesen sein, in Genk ist so nix zu holen.
- Waarom kijkt De ketelaere altijd alsof hij koppijn heeft?
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.