Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I can spot empty flattery and know exactly where I stand. In the end it´s really only my own approval or disapproval that means anything. ~ Agneta Fältskog
- 3 september 2021 zal de geschiedenis ingaan als de dag dat we evenveel kwootjes als blogberichten hadden, namelijk 4457.
- Marc Overmars: Ik heb altijd al een zwak hart voor Barcelona gehad.
- top - duisandt!
- Het enige wat Menno Vander Blaft, onderzoeker van karakteristiek gedrag van katten, te zeggen heeft, is dat er niks te melden is
- Chrìsss! Dat is vertrouwelijke informaatsie!
- weet ge wa IK denk? da ge stillekesaan misschien beter eens gaat kijken voor iets anders, da denk ik!
- De stomme idioot had "Vinni Vidi Vicci" op zijn arm getatoeëerd. Die domme fout stond op zijn lijf geschreven.
- Beirput Beirut
- ik heb gelukkig NOOIT last van een ochtendhumeur maar als ik 's morgens opsta moet je me godverdoeme wel met rust laten of ik mot er op!
- beter 1 kogel in de hand dan 10 in de rug
- Wil je een Oekraïens meisje daten? Klik hier om uit te schrijven.
- Bart geeft de koe een LEL!
- geluk is niet de glimlach die je laat zien als je naar anderen kijkt, maar die in je hart blijft als je jezelf onder ogen ziet
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.