Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I personally donated $2,500 to the Red Cross yesterday Normally I don´ t like to tell how much I donated and to whom, but I felt sometimes it´ s good to share info in the hopes that others will feel inspired to donate whatever they can ~ Moby
- Ik kan niet kantklossen en dat vind ik niet eens erg.
- Koos Eekfeen keek door 't rood kerkraam maar krek door 't rood keek neef Kees ook
- valt er sneeuw in mei, is kerstmis voorbij
- “Standing alone is better than standing with people who don't value you.”
- de kogel is door de kroeg
- Mijn buurman heeft mij een keukenolifant genoemd alleen maar omdat ik zij dat ik vond dat hij stinkt. Ik voel mij zeer gekwetst. Wat moet ik nu?
- I see what I see , I do nothing , fret rozijnen en schet podding
- De bestuurder gooide een ram in een raam alvorens hij op de snelweg reeds snel weg reed.
- Sometimes the shit breaks you
- De eland landt op het eiland
- Ja die geb je altijd e, maar zal gevaarlihk wirden voir de wegen en asfalt,zal rap smelten, en putten rijden, en betinwegen omhoogsteken, we gaan waakzaam moeten zijn op de weg
- Casio Horloges heren kan af gehaald vorden of op gestuurt worden met bpost versending voor de koper
- ik krijg koppijn van defour
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.