Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Rob schoofs de bal in doel
- Hoe was je hand !
- De overeenkomst tussen de sauna en een abonnement op Sclessin? Strontduur en je hebt er niks aan!
- Met een Bask basketten ket!
- Onnuttige tips voor een complexer leven: hier moet je zijn
- Soms kom je iemand tegen waarvan je direct weet: ik wil mijn leven delen zonder die persoon
- <GoeBezig> *ons marieeeee-louise veert op- en neer, ze rijdt ruw op mijn rechte banaan
- ik wordt gek van dt-fouten, spatie misbruik, foutief gebruikte afkapping,s tekens en andere lees teken's , enz
- I am kacking in my brook!
- Ik heb wel iets anders te doen dan tien keer per dag klaar te komen
- Jaskankas Edgardaskasjas Kasjankaskauskasjas, de voetballer met de ingewikkeldste en meest foutief geschreven naam OOIT in de Belziesche competitie, kan giechelen als een meisje en tegelijk hoesten als een verstokte rocker
- 'Mag ik eens even passeren aub?' wil niet zeggen 'Blijf zo lang mogelijk halsstarrig de doorgang blokkeren' TRUT!!
- Een kerel zit in een stationsbuffet de krant te lezen. Komt er ne Antwerpenaar binnen, en die zegt: ´Gazet van Antwarpe eh!?´ Waarop de man antwoordt: ´Neenk, Ek zien van Bruhhe´
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.