Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- Music is the wine that fills the cup of silence ~ Robert Fripp
- wa gwaan. Merci Dirk, nu heb ik da constant in mijn kop
- Het Lachend Kakske gestolen ... en teruggevonden. Jammer want 'k had al een ander model gedraaid
- Papa ik heb barstende zweetpijn... Wat is dat jongen? Ik heb het heel heet....
- Moeten wij nu naar die kop kijken of wat
- Ik heb POHNFOMO: pride of having NO FEAR OF MISSING OUT
- Beste vrienden, die kijken altijd vanuit de vuurtoren mee... en geven je licht wanneer dat nodig is
- Drie mannen zijn elkaar in pretpark De Efteling te lijf gegaan nadat één van hen, een 32-jarige inwoner van Zoetermeer, een scheet had gelaten.
- zamanını boşuna harcamak kullanışlı
- I have dis vinyl !..😎
- Waat sjilt er dich? Bes te aan 't wachte op dè rommel van David Guetta of zuë?
- Ik heb PONFOMO: pride of no fear of missing out
- Weet iemand of het vraagteken afgeschaft is.
- bejaarden zijn van plan om hun huisdier mee te nemen int rusthuis. das wel goe gezien, als er dan wa stront in de gang ligt kunne ze et op hun hond steken
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.