Voeg een pseudoniem toe
- Geej se lèllike voel hod!
- If I were in the Beatles, I'd be a good George Harrison. ~ Noel Gallagher
- Ja ik mis u ook. Maar je hoeft niet per se telkens een foto te sturen van wat je aan het doen bent. Ferme drol wel.
- Harrie Koormantel, 45 jaar en onlangs gestopt met viewmasteren, vindt alles terug in zijn huis met behulp van ezelsbrugjes
- Als er één voetballer is waarvan ik écht niet wakker lig, dan is het Oligay Deschacht :D ZIELIG ventje, nauwelijks gespeeld en door papa betaald :D
- ...en een beetje aarzelend zei ze dan: "Rubberlol!"
- oh jakkes wat ´n lelijke tattoo heb je daar... heb je die zelf gemaakt of zo?
- zie je buiten Janneke maan, heb je je gordijnen niet dichtgedaan .
- Das Leben ist wie eine Zugfahrt. Manche Leute begleiten einen die gesamte Strecke, einige steigen aus, andere steigen ein.
- Morris! MORRIS! MORRISSS!!! GODMILJAAR!!
- Dịch vụ đổi thẻ cào sang tiền mặt / Ví Momo/ Tài khoản ngân hàng ATM nha
- Jmtyson, Geniet van zaken met de lokale bevolking
- in mij legt geen enkele vogel een ei
- nu breek ik mijn klompvoet
- De oncoloog heeft geen gevoel voor tumor, hartelijk gezwelschap riep hij naar de wachtzaal.
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
Pseudoniemen, bijnamen, schuilnamen en gestileerde schrijfwijzen

Je moet ingelogd zijn om deze info in te kunnen geven.