Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- I've only got one thing to say: "Sausages" ~ Liam GallagherWhen accepting a Brit Award in 1996 ...
- Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg
- Gewoon ff over je kleren vrijven met een volle ballon,,dan blijft hy ook plakken tegen het plaffon !!
- de kroegbaas is het allemaal goed zat
- De glimlach is een licht aan het venster van je gezicht, dat toont dat je hart thuis is
- mijn tenen worden vandaag 52 jaar
- Even een minuut stilte voor de platte-aarde-aanhangers, die anno 2022 NOG STEEDS ignorant genoeg zijn om te denken dat de aarde plat is
- Als ge de stukken er ziet afvliegen...dat zijn die van mij!! Amai @stubru los door elke lat. #greatestswitch
- je moet een gekregen trojan horse niet in de bek kijken
- enkele nuttige wenken, wenken u toe
- LETITSNoW! LE TITS NOW!
- Baas? Deze zwembroek zat tussen de belangrijke dossiers... wat moet ik ermee doen?
- bouwonderneming bewondering woning
- ik zeg dat dus wel dan en dat is wel zo fijn voor die gene ook dan dat ie het zelf ook ff weet....maar meestal moeten ze zoiets via via horen dat ze zo uit hun treiter meurde
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
