Voeg een relatie toe
- Geej se lèllike voel hod!
- It´s Thursday evening in Toronto - I had to actually ask the drummer - but for us, it´s Friday night ~ Paul Weller
- de site voor mensen die godnonde nooit vloeken
- Ik heb in mijn achtertuin N'tzawloak staan, de bekende, onzichtbare, knalroze eenhoorn. Je kan hem niet horen of voelen en dus ook niet zien. Maar hij staat er wel degelijk. Geloof je me niet? Bewijs dan dat hij er niet staat. Ik ben trouwens erg beledigd als iemand zegt dat N'tzawloak niet bestaat
- Kaat wordt kwaad, corneille is blij
- hallo, ik hoop dat het goed met je gaat, sta me toe mezelf voor te stellen. Ik ben Monique, vrijgezel zonder kinderen, op zoek naar nieuwe kinderen
- Yeovil are yoghurt slingers
- Noem mij maar de zompige, ongeletterde aapmens wiens origini gepaard gaat met albanker en eelt
- KabouterBob naja ... er is hier soms even veel bolk als in camp nou
- Wat zeggen ze in Ethiopie tegen afzuigen ? mergpijpen .
- de peer valt niet ver van de struik
- de meeste van deze kwootjes slaan nergens op maar dat moét ook niet!
- voor elk wat pils
- Er zijn weinig mannen die 'Chantal' heten, denk ik
- gisteren was gisteren eergisteren
- Verknoei je tijd op een nuttige manier!
